Ansatte

Avdeling Gul

Gina Thorjussen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Jeg ønsker at barna vokser og utvikler seg i et positivt miljø og at de føler seg verdifulle for hverandre. Det er viktig for meg å skape et miljø hvor de kan lære seg å få venner og beholde vennskap. Det er også viktig for meg i jobben min med barna at de føler seg trygge, at de får god omsorg og at de finner seg en venn hos meg. Hvis barna er trygge i barnehagen så kommer de til å kose seg, leke sammen og få venner og en positiv utvikling.

Hanna Sundberg

Jannicke Skorstad

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Jeg elsker livet i barnehagen. Det er spennende, og en glede å få tilbringe hver dag med de vakre skattene deres som skal møte livet utenfor hjemmet for første gang. Jeg ønsker å være en rolig, trygg og omsorgsfull voksen som er med på å skape en trygg atmosfære på Gul.- En atmosfære som gjør at de minste finner den tryggheten de trenger for å utforske og utvikle seg. Jeg liker å være en ladestasjon som sitter på gulvet, klar til å ta i mot et barn som trenger en liten pause før verden på ny skal utforskes. Jeg håper å kunne være med på å gi de minste en ryggsekk full av trygghet, en god selvfølelse og selvsikkerhet som de kan ta med seg videre på ferden.

Kari Anne Sivertsen

Lisbeth Bruflot

Avdeling Rød

Marta Werenc Lia

Stilling: Avdelingsleder

For meg er det viktig å utvikle barnas selvstendighet, lære barna å ta ansvar og utvikle deres evne til å samarbeide med sine jevnaldrende, alt i en atmosfære av moro. Mine viktigste verdier er gjensidig toleranse, respekt for andres rettigheter, behov og verdighet og harmonisk utvikling. Jeg vil bidra til å utvikle barnas evne til å samarbeide i gruppe og til å utvikle åpenhet og en kreativ holdning til omverdenen. Mitt motto i barnehagen er å la barna lære i sitt eget tempo og stimulere samarbeid.

Heidi Kverndalen

Lisbeth Skjævestad

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Jeg er veldig glad i å være ute på tur med barna. Liker også godt å sitte å lese for barna.

Silje Johnsen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Det er viktig for meg å være en trygg og god voksen som støtter, motiverer, utfordrer og hjelper barna der de er og der de trenger det. Det er viktig for meg å vise hvert enkelt barn at de kan være seg selv, ha egne meninger og følelser, at de kan utvikle seg og at de samtidig føler mestring. Jeg liker å være kreativ med barna og prøve ut forskjellige formingsaktiviteter. Ellers liker jeg sang og dans, lese bøker, bake, gå på turer og leke i sandkassa. Og jeg digger samtalene vi har sammen !

Caroline Grønli

Førskolebarna